Krasa.cz Prozdravi.cz  NakupniCentrum.cz
České květiny - online České květiny - online České květiny - online
Zhubněte levně, zdravě a účinně
 
Trápí vás nadbytečné kilogramy? Vyzkoušejte následující rady.
 
1. Jídlo berte jako obřad. Nejezte ve stoje, při chůzi, nehltejte. Naopak si jídlo užívejte, smějte se, konverzujte, bavte se.
2. K úpravě masa či jako zálivku do salátu používejte olivový olej. Zlepší se vám i kvalita vlasů a nehtů.
3.  Záchvaty velkého hladu můžete zmírnit třeba kyselou okurkou, nakládaným květákem či paprikou.
4. Do polévek nebo jako přílohu k masu může použít i tmavé fazole, třeba právě ty z plechovky. Mají vysoký obsah vlákniny a výrazně ovlivňují trávení.
5. A co bychom měli pít: zelený čas se zázvorem, citronem a nastrouhaným česnekem.  
6. Tuky vám odbourá červená řepa a šťáva z červených pomerančů.
7. Střeva pročistí kyselé zelí. 
8.  Rádi jíte u televize? Pak jedině mrkev. Neztloustnete, ale zato se pěkně „opálíte“.
9. Přemýšlejte o tom, co jíte. mějte se rádi a dopřejte svému tělu ty nejlepší  dobrůtky.
10.Každodenní strava by měla obsahovat 70 procent čerstvé zeleniny nebo ovoce.
11.                  Vraťte se k jednoduchým jídlům našich předků: celeru, pohance, kroupám. Tak co, zkusíte to?
 
 
 
 
Zapomeňte na vážení jídla a zkuste se orientovat podle barev:
Zelené potraviny – najezte se dosyta: candát, treska, platýs, pangasius, krabi, krevety, pstruh, mořský okoun, tuňák ve vlastní šťávě, losos, podmáslí, netučný tvaroh, netučné mléko, kysaná netučná smetana, sýr cottage, netučný ovocný jogurt, kuřecí prsní řízek, krůtí prsa, libový vepřový řízek, hovězí steak, vařená šunka, libová vepřová kotleta, papája, meruňka, broskev, jablko, pomeranč, ananas, hruška, mango, švestky, hroznové víno, banán, sterilované okurky, čokoládový pudink, ovocná zmrzlina, zelené olivy, brambory, rýže, těstoviny, listový salát, salátová okurka, zelí, paprika, houby, špenát, rajčata, cuketa, brokolice, mrkev, porek, dýně, červená řepa, hrášek, kukuřice
 
 
Oranžové potraviny – jezte pouze v malém množství: losos, sleďové filety v rajčatové omáčce, kachní prsa, mleté hovězí maso, černý chléb, housky, žitný a vícezrnný chléb, avokádo, sušené meruňky, sušené fíky, kynutý ovocný koláč, jablečný závin
 
 
Červené potraviny obsahují hodně tuků a cukrů, takže pozor na ně:mozzarella, smetanový sýr, parmezán, míchané mleté maso, vídeňské párky, játrový salám, obalovaný vepřový řízek, trvanlivý salám, bílý chléb, bageta, ovocné mysli, croissant, zavařeniny, med, želé medvídci, slané tyčinky, třený koláč, piopcorn, bramborové lupínky, vlašské ořechy, čokoláda, müsli tyčinka  
Pobytové a poznávací zájezdyVšechny zájezdy

B1.gif
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one